Minä aina muiden käsityöblogeja lueskellessani ajattelin, etten mitenkään voisi pitää useampaa työtä kerralla menossa (eikä lasketa sellaisia pari vuotta jo laatikossa istuneita jotka ei etene inspiraation puutteen vuoksi, ehkä joku virhe tai jotain...), mutta nyt kun tilauksesta teen pikkutöitä, niin huomaan miten kivaa se on, ja välillä myös välttämätöntä - pääsee sanomaan useammalle ihmiselle että joo, olen aloittanut sen jo :)

Ei vaan, en minä yleensä ota aikataulutettuja töitä ellen ole ihan varma että aikaa on todella reilusti sillä olen kuitenkin työssäkäyvä ihminen jolla on muutakin elämää kuin neulominen, en halua (varsinaisen palkkatyön lisäksi) mitään pakkopullaa. Nyt tosin olen luvannut tehdä ystäväni Kaarinan isälle jouluksi slipoverin kun tuo mieheni tekele niin miellytti :) onhan tässä kaksi kuukautta aikaa, ei aiheuttane paniikkia. Eilen kuitenkin vielä päättelin säärystimien langat ja aloittelin keltaista jokeripipoa. Kas tässä
      
                           Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Alunperin ohjeen pipo joka löytyy täältä  oli tehty kaksinkertaisesta Alpaca-langasta. Minä en tiedä mistä sellaista saa, enkä myöskään tahdo maksaa erikoislangasta (tai tässä tapauksessa ystäväni Heli jonka tyttärelle se tulee) joten katsoin vahvuudeltaan samanlaista lankaa joka osoittautui Novitan 7 veljestä langaksi. Valtisin keltaisen sillä tiedän sen olevan toisen tytön väri.